Wat doen jullie met mijn privé gegevens?
Deze worden enkel voor de aankoop gebruikt. Indien je aangeeft dat je gebruik wilt maken van onze nieuwsbrief, ontvang je eens in de maand een nieuwsbrief in je mailbox.

BTW?
Alle getoonde prijzen zijn exclusief BTW.

Wat zijn jullie verzendkosten?
Bij besteding tot € 500,- wordt een bedrag van € 4,95 in rekening gebracht voor verzendkosten binnen nederland *. Alle bedragen hierboven worden geheel gratis verzonden.
* waddeneilanden: kleine pakketten via post NL € 4,95 - grote pakketten in overleg!

Levering in het buitenland?
Standaard leveren wij ook in Belgie en Duitsland de verzendkosten hiervoor zijn € 9,95. Boven de € 1000.00 is verzenden gratis.
Woont u in een ander land stuur ons dan een email met uw gegevens en wat u wil bestellen. Wij gaan dan kijken of wij u kunnen leveren en wat de kosten hiervoor zijn.

Wat zijn jullie levertijden?
Standaard levertijden van artikelen op voorraad zijn 2-3 werkdagen maar wij proberen altijd VANDAAG BESTELD VANDAAG VERZONDEN!. Artikelen die niet direct op voorraad zijn, maar wel leverbaar bij onze leveranciers hebben een levertijd van 3 - 7 werkdagen.

Voorraad?
De artikelen die op de website staan hebben wij standaard op voorraad. Mocht u iets bestellen wat tijdelijk niet of niet voldoende op voorraad is dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. In overleg zal dan een oplossing worden gevonden!
Bij opruim artikelen af actie artikelen staat soms de voorraad vermeld.

Betaald=Verzenden!
De bestelde goederen worden verstuurd als de factuur is overgemaakt via Ideaal of overboeking. Betaling via een overboeking duurt meestal 1 of 2 dagen langer!

Particulier?
Ik ben een particulier kan ik dan ook bij jullie bestellen? Ja ook als particulier kunt u bij ons bestellen.

Hoe kan ik bij jullie betalen?
Via iDeal (rechtstreeks via je eigen bank) een bank overboeking (verzorgd door CCVPAY) of achteraf betalen (via Billink). Woont u in Belgie dan kunt u betyalen via Bancontanct. Heeft u vragen omtrent de betaling neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Wanneer een door jou besteld product niet aan je eisen voldoet, kun je dit binnen 14 dagen retourneren naar: Hilbrand Tanja, Regnerus Meinardystraaat 12, 9291EP Kollum. Wij brengen hiervoor geen kosten in rekening. De verzendkosten voor het retour sturen zijn wel voor eigen rekening. Voor een vlotte afhandeling vragen we jou om voor het verstrijken van de 14 dagen contact met ons op te nemen.

Kan ik ook goederen afhalen?
U kunt uw bestelde goederen ook afhalen. Neemt u hiervoor wel even contact met ons op!

Wat zijn de openingstijden/bereikbaarheid?
Wij zijn geopend en bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

Ik mis iets aan jullie webshop. Hoe kan ik dit doorgeven?
Opmerkingen, suggesties, tips etc. horen we altijd graag. Hiervoor kan je contact met ons opnemen. Wij streven er naar om iedereen binnen 24 uur een antwoord te geven.

Ik heb een klacht! Hoe kan ik deze doorgeven?
Vervelend dat je een klacht hebt. Wij doen ons uiterste best om je te helpen. Voor klachten kan je ons  een email sturen. Vermeld hierin om welk product het gaat en geef duidelijk aan waar de klacht over gaat. WIj streven ernaar om iedereen binnen 24 uur antwoord te geven.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat of wil je contact opnemen met ons? Stuur dan een e-mail naar: webwinkel@hilbrandtanja.nl